AM kiest voor digitale verkoopbrochure

De tijd dat een bouwbord, een brochure en krantenadvertentie volstonden om potentiële kopers te interesseren voor een nieuwbouwproject ligt inmiddels ver achter ons. Consumenten nemen informatie tot zich via de meest uiteenlopende kanalen en willen dit elk moment en op elke plaats kunnen doen.Om aan de behoefte van de consument te voldoen introduceert AM de digitale brochure. Eerder stelden AM brochures al wel digitaal beschikbaar maar dit maakt een brochure nog niet digitaal. Met de introductie van de échte digitale brochure zijn de mogelijkheden eindeloos. Content als animaties, video en infographics behoren tot de mogelijkheden waarmee de vormgevers zich volledig kunnen uitleven.

Naast de uitgebreide mogelijkheden om de klant te informeren en mee te nemen in een verhaal zijn er meer voordelen. Zo zijn de kosten velen malen lager dan een traditionele drukwerkbrochure, zijn er nooit te veel of te weinig exemplaren, kun je eenvoudig edities toevoegen en is de belasting op het milieu velen malen lager.

Benieuwd naar de eerste resultaten? Klik op de buttons om de brochures te bekijken!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *