Nodig al je leads uit voor de Nieuwbouwdag

Vanuit de branche wordt twee keer per jaar de Nieuwbouwdag georganiseerd. Tijdens deze dag worden consumenten uitgenodigd om een kijkje te nemen bij nieuwbouwprojecten in aanbouw. Iedere keer worden een heleboel middelen ingezet om zoveel mogelijk nieuwe leads te genereren voor deze projecten in aanbouw. Bij voorkeur geschoten met hagel, want daar zijn we goed in.

We vergeten namelijk voor het gemak dat we de afgelopen jaren al een heleboel potentiële klanten aan de virtuele voordeur hebben gehad. Alle leads van voorgaande projecten hebben blijkbaar een behoefte aan een nieuwbouwwoning op een specifieke locatie. En wij hebben bij lange na niet al deze behoeftes vervuld. Dit blijven dus nog altijd potentiële klanten.

Bij AM nodigen wij al deze leads uit voor de deelnemende projecten van de Nieuwbouwdag. Door per regio een e-mail te maken met de deelnemende projecten, worden alleen relevante projecten getoond. In deze e-mail staan de USP’s van de projecten, een link naar de projectwebsite en een link naar de routeplanner. Het sitebezoek dat we vanuit deze mailing genereren is substantieel (veel meer dan de offline advertenties) en het aantal afmeldingen nihil. De laatste Nieuwbouwdag hebben we weer 65.000 leads uitgenodigd en dat worden er iedere keer meer!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *