Wij van AM adviseren ‘Measure’

Eindelijk is het dan zo ver! Niet alleen de introductie van Measure, onze  eigen identiteit, maar ook de start van ons eigen blog. De blog is voor onze afdeling louter therapeutisch, meer niet. Gewoon een uitlaatklep om onze frustraties van ons af te schrijven maar ook onderwerpen te vermelden waar we enthousiast van worden, of trots op zijn. En gelet de huidige marktomstandigheden maken we genoeg mee  om over te schrijven en leren we iedere dag weer nieuwe dingen.  Maar voel je als lezer vooral niet geremd,  daarom nodig ik je graag uit om je eigen frustraties , opmerkingen of enthousiasme met ons te delen.  Ik ben benieuwd naar je reactie, succes!

httpvh://www.youtube.com/watch?v=YsvHeLUOoxs 

De reden van onze eigen identiteit is dat wij in toenemende mate worden gevraagd om marktanalyses te verrichten en/of presentaties te geven over onze visie op de huidige woningmarkt voor provincies, gemeenten of collega-ontwikkelaars. En ondanks onze professionele adviezen met de juiste onderbouwing van onze visie, komt het voor dat aan de andere kant van de tafel het zogenaamde gevoel leeft  van ‘Wij van WC eend adviseren WC eend’. In voorkomend geval kan het zijn dat onze onafhankelijkheid in twijfel wordt getrokken, doordat we in hun optiek vanuit het perspectief van een ontwikkelaar kijken.

Om als AM en derde niet in eventuele verwarrende positie te komen met conflicterende belangen,  hebben ervoor gekozen om een scheiding aan te brengen tussen onze diensten en AM. Hiermee hebben de mogelijkheid gecreëerd om ons onafhankelijk te presenteren met behoud van onze kernwaarden: professioneel, kennis, betrouwbaar en realistisch. Daarom delen wij met enige trots mede dat wij vanaf heden onze diensten leveren onder de naam Measure.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *